اجزا، امكانات و ويژگي هاي نرم افزار CRM چيست؟

به وبلاگ جامع اخبار استاني خوش آمديد

اجزا، امكانات و ويژگي هاي نرم افزار CRM چيست؟

۸ بازديد

با مشتريان خود ارتباط برقرار كرده و حداكثر فروش را كسب كنيد. گزارش ها پنل CRM كه به شما امكان مي دهد تيم فروش شركت خود را به سرعت KPI ببينيد. صفحه كنترل از پانل هاي از پيش ساخته شده استفاده كنيد يا با گزارش ساز، پانل هاي خود را ايجاد كنيد. مي توانيد فيلترها …

اجزا، امكانات و ويژگي هاي نرم افزار CRM چيست؟ https://rosemag.ir/2021/07/01/اجزا،-امكانات-و-ويژگي-هاي-نرم-افزار-crm-چي/ مجله رز Thu, 01 Jul 2021 06:30:36 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/?p=4779 با مشتريان خود ارتباط برقرار كرده و حداكثر فروش را كسب كنيد. گزارش ها پنل CRM كه به شما امكان مي دهد تيم فروش شركت خود را به سرعت KPI ببينيد. صفحه كنترل از پانل هاي از پيش ساخته شده استفاده كنيد يا با گزارش ساز، پانل هاي خود را ايجاد كنيد. مي توانيد فيلترها …

با مشتريان خود ارتباط برقرار كرده و حداكثر فروش را كسب كنيد.

گزارش ها

پنل CRM كه به شما امكان مي دهد تيم فروش شركت خود را به سرعت KPI ببينيد.

صفحه كنترل

از پانل هاي از پيش ساخته شده استفاده كنيد يا با گزارش ساز، پانل هاي خود را ايجاد كنيد. مي توانيد فيلترها را با تيم خود به اشتراك بگذاريد.

تجزيه و تحليل فرصت

قيف فروش را تجزيه و تحليل كنيد تا روند فروش را بهبود ببخشيد.

تجزيه و تحليل فرصت مشتريان بالقوه

براي تخمين بازگشت سرمايه در كمپين هاي بازاريابي، آمار دقيقي از منابع مشتريان علاقه مند به محصولات و خدمات خود دريافت كنيد.

مديريت فرصت

فرصت هاي فروش را به صورت حرفه اي مديريت كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه براي مشتريان علاقه مند فرصت فروش داريد.

سيستم خدمات مشتري به شما امكان مي دهد مشتريان علاقه مند را بر اساس استانداردها ارزيابي كنيد و فعاليت هاي مختلف را بر اساس مشتريان علاقه مند ارزيابي كنيد.

ورود اطلاعات

اين سيستم به شما امكان مي دهد تا به راحتي از طريق ابزارهاي مناسب، اطلاعات را وارد كنيد.

فعاليتها و مديريت تماس

اين سيستم فعاليت ها را براي هر فرصت فروش سازماندهي مي كند، و همچنين به شما امكان مي دهد فعاليت ها را برنامه ريزي كرده و تمام اطلاعات مربوط به هر فعاليت را در سيستم مذاكره ثبت كنيد.

مديريت فرصت هاي فروش

شما مي توانيد خلاصه دقيقي از فرصت هاي فروش داشته باشيد و سريعتر كار كنيد.

شما مي توانيد مراحل سفارشي را براي تيم هاي فروش و توانايي اختصاص مراحل زير براي ساده سازي تحويل را سفارشي كنيد.

جلسات را برنامه ريزي كنيد

سيستم CRM به شما كمك مي كند تا با قابليت همگام سازي جلسات و قرارها با تقويم موبايل و تقويم Google، جلسات خود را با مشتريان برنامه ريزي كنيد.

همچنين مي توانيد با افزودن شرح براي هر مرحله، خط عملياتي خود را شخصي سازي كنيد.

برنامه ها و فعاليت

سيستم CRM  به تعريف رويه ها و برنامه هاي كاري روزانه بر اساس مهمترين ويژگي ها كمك مي كند.

اجزاي سيستم مديريت ارتباط با مشتري و پرسنل

مديريت ارتباطات پرسنل

كليه تحركات پرسنل با مشتريان خود، از جمله قرار ملاقات ها، جلسات، خدمات ارائه شده به مشتريان و موارد ديگر را پيگيري كنيد.

مديريت پروژه

يك بخش يكپارچه كه شامل بيش از يك برنامه است، تا يك سيستم يكپارچه آماده براي پشتيباني از انواع پروژه ها با كوچكترين جزئيات باشد.

اداره فروش

يك سيستم يكپارچه از چندين بخش، از جمله مشتريان، شركت ها، تقويم، محصولات، تأمين كنندگان، اسناد و ساير بخش ها.

مديريت مشتري

اين بخشي است كه به شما امكان مي دهد پايگاه داده خود را بارگذاري كرده و از آن در كمپين هاي تبليغاتي و فيلتر كردن مشتري استفاده كنيد.

پشتيباني فني و خدمات به مشتري

اين دپارتمان است كه به فكر ذخيره پرسش ها، درخواست ها و شكايات مشتري و انجام بسياري از عمليات بر روي آنها است.

مديريت كالا و فاكتورها

بخشي است كه از طريق آن فاكتورها ايجاد، صادر مي شوند، اصلاح مي شوند و گزارش هاي مربوطه استخراج مي شوند.

مديريت سرنخ

اين يك بخش اختصاصي است كه در آن داده هاي مشتريان بالقوه ذخيره مي شود و روش هاي مربوط به فرآيند ذخيره اطلاعات نيز ساخته و انجام مي شود.

مديريت شركتها و سازمانها

اين بخشي است كه شامل داده هاي مشتريان دائمي شما است كه قبلاً خدمات و محصولات شما را درخواست كرده اند.

مديريت فرصت هاي سرمايه گذاري

بخشي كه به شما كمك مي كند هر فرصت سرمايه گذاري را مديريت كرده و هر فرصتي را به مشتري يا پروژه تبديل كنيد.

مديريت قرارداد خدمات

بخشي است كه از طريق آن قراردادهايي ايجاد مي شود و به مشتريان ارائه مي شود.

سفارشات خريد و فروش

دپارتمان يكپارچه اي كه به شما در مديريت و پيگيري كليه سفارشات فروش به مشتري و خريد از تامين كنندگان كمك مي كند.

بروشورهاي قيمت

بخشي كه به شما امكان مي دهد قيمت هاي مختلفي را براي محصولات خود در انبار ايجاد و فرموله كنيد.

مديريت تامين كننده

بخشي است كه در آن داده هاي تأمين كنندگان و شركت هايي كه شركت شما براي خريد كالا با آنها سرو كار دارد وارد مي شود.

مديريت ايميل

اين يك برنامه ايميل يكپارچه شبيه به Outlook است، اما شامل بسياري از ويژگي هاي فوق العاده است.

برخي از ويژگي هاي سيستم CRM

مزايا و امكانات سيستم بي پايان هستند، از جمله:

  • اين برنامه چند زبانه است، از جمله فارسي، انگليسي و عربي
  • امكان انتصاب سرپرستان و مديران و كنترل اختيارات كاركنان
  • امكان اصلاح و تغييرات در فرم ها با حذف، افزودن و تغيير
  • توانايي خروجي اطلاعات به Excel يا PDF
  • امكان ارسال ايميل به مشتريان و تأمين كنندگان
  • امكان ارسال پيامك به مشتريان و تأمين كنندگان
  • امكان وارد كردن گروهي از مشتريان از يك فايل اكسل براي تسهيل روند ورود اطلاعات
  • امكان صدور هشدار يا انتقال به كارمندان
  • امكان ارسال ايميل خودكار در صورت وقوع يك رويداد خاص
  • امكان وارد كردن، پيوست كردن و ذخيره فايلها در سيستم
  • توانايي تجزيه و تحليل گزارش ها از طريق نمودار
  • امكان افزودن آرم شركت روي فاكتورها
  • بايگاني از حركت كاربران در داخل سيستم
  • منبع:

  • امكانات نرم افزار CRM
  • تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.