نايب رئيس كميسيون تحقيقات و آموزش مجلس شوراي اسلامي از كميسيون اصل 90 وزير آموزش و دانشگاه فرهنگيان شكايت كرد. به گزارش مجله رز ، متن نامه شكايت و نماينده تهران احمد نادري ، به حسن شجاعي ، رئيس كميسيون اصل 90 به شرح زير است: «اي برادر حجت الاسلام و المسلمين دكتر شجاعي ماده …
شكايت نادري از حاجي ميرزايي به كميسيون اصل نود https://rosemag.ir/2021/08/16/شكايت-نادري-از-حاجي-ميرزايي-به-كميسيون/ مجله رز Mon, 16 Aug 2021 06:38:18 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/08/16/شكايت-نادري-از-حاجي-ميرزايي-به-كميسيون/ نايب رئيس كميسيون تحقيقات و آموزش مجلس شوراي اسلامي از كميسيون اصل 90 وزير آموزش و دانشگاه فرهنگيان شكايت كرد. به گزارش مجله رز ، متن نامه شكايت و نماينده تهران احمد نادري ، به حسن شجاعي ، رئيس كميسيون اصل 90 به شرح زير است: «اي برادر حجت الاسلام و المسلمين دكتر شجاعي ماده …
نايب رئيس كميسيون تحقيقات و آموزش مجلس شوراي اسلامي از كميسيون اصل 90 وزير آموزش و دانشگاه فرهنگيان شكايت كرد.
به گزارش مجله رز ، متن نامه شكايت و نماينده تهران احمد نادري ، به حسن شجاعي ، رئيس كميسيون اصل 90 به شرح زير است:
«اي برادر حجت الاسلام و المسلمين دكتر شجاعي
ماده 90 مجلس شوراي اسلامي رئيس كميسيون مناسب
سلام و خداحافظ
ضمن آرزوي موفقيت براي شما و همكاران محترم از مجلس شوراي اسلامي ، با توجه به شكايات متعدد دريافتي و بررسي هاي انجام شده و وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگيان (مجموعه هاي وابسته به اين خدمات) ، از طريق اخطارهاي مكرر به اين دو دستگاه ، هم علني و هم شكايت عليه وزير آموزش و پرورش ، محسن حاجي ميرزايي رئيس دانشگاه و حسين خاني فر براي تحقيق ، تحقيق و تعقيب پرونده به شرح زير است:
د) وزير آموزش و پرورش حاجي ميرزايي
تعريف آنچه كه قرار است در سال 2030 دنبال شود و در برنامه هاي تخصيص بودجه و اجراي آن سرويس نوشته شده است ، و من در راه تحقق و اجراي سند تحول بنيادين توجه و اقدامي در محل انجام ندادم.
در هر مدرسه مقطع كارشناسي و مديران غيرانتفاعي كه با منافع خدمات در تعارض است ، كه در آن مجتمع هاي مدارس غير انتفاعي و عدم رعايت سقف ها و نسبت و درصد كنترل دانش آموزان ، غير انتفاعي است كه بر اساس توسعه كشور است. برنامه ها
رله كارشناسي در اجراي واحدهاي فرعي در داخل و خارج از كشور از ديپلم اسقف و شهادت مشكوك و غيره ، و يك جعلي خارج از راه در قالب مراكز قانوني ، پنج مجتمع و موسسات آموزشي داخل و خارج از كشور آيا مردان سودآور هستند بازيگران درب امتحان براي كمك و مانند آنها ،
و انتقال نمايندگان به افراد ديگر خارج از موسسه ها هنجارهاي پيچيده خاصي هستند و به موقع و شايستگي هايي براي كنترل فعاليت در روزهاي آخر وجود ندارد.
عدم توجه به محروميت آموزشي و عدالت (از جمله مدارس كپرناحوم و مناطق محروم) ، به ويژه در زماني كه به مناطق محروم آموزش مجازي وزن كمتري اختصاص داده شده است.
د. حسين خنيفر رئيس دانشگاه فرهنگيان (اداره آموزش فدرال)
براي دريافت قبل از برداشتن 45 of از دستمزد دانش آموزان: برخي از آنها معلمان هستند ، محل اقامت بين طرفين ، با ايمني بسيار مشتاق به هزينه هاي مربوط به فرهنگ ، حتي هزينه اي كه به اندازه يك واقعيت تعريف شده است. (البته اين رقم بسيار زياد ناشي از بيماري همه گير است ، اما با وجود عدم ارائه خدمات اين بار ، ما به جايي هدايت مي شويم كه هزينه ها مبهم است و برنامه 25 درصد از دانش آموزان را كسر مي كند. با توجه به عدالت ، حقوق راهنمايان استفاده شده و عدم قطعيت در مورد بازي به جاي هزينه كردن پول دريافتي هنوز نامشخص است.
عضوگيري دانش آموزان ماده 28 بر خلاف قانون و قضاوت مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در تعداد بسيار زياد (تقريباً برابر كل دانش آموزان جذب شده توسط كنكور) بدون نياز به زيرساخت و منابع
سوء مديريت ، اميدها و تمايل به هدر دادن كشور و سرپرست دانشگاه ، به ويژه حساب موارد مختلف.
تعيين عدم توانايي اعضاي هيات علمي ، موقعيت ها و مشاغل و دستمزد هيات علمي براي مديريت ، به رغم هشدارهاي مكرر از خداوند ، مراقبت از بدن ، بازرسي كشور از سازمان و همچنين براي عبور از مرزها مردان كافي ندارند ، و از كساني كه حكومت مي كنند تا هرچه بيشتر در موقعيت هاي سازمان ها قرار بگيرند ، بدون اين كه به برگزاركنندگان آسيب وارد شود ، بخشي از حقوق و مزايا خواهند بود. دانشگاه و دو از تعريف موقعيت و مزاياي سازماني
استخدام براي اسناد و مدارك و افراد خارج از قوانين و قوانين (از جمله معلم ، همكار ، متخصصان گوش و غيره) حقوق ايالت ها و ميزان فرصت را 60 تا 25 تغيير مي دهد ٪ از اعضاي قانون در اين برنامه خاص و منطقه طعم و غذا براي افراد خاص
دكتر. احمد نادري ، نايب رئيس كميسيون آموزش ، تحقيقات و فناوري »
پيام پاياني